Produkter og løsninger Service Online-service Brosjyrer Referanser Om oss Kontakt Aktuelt

KAESER-messespeilet
  Product news
  KAESER Report
  Reach

Transportabel kompressor «Mobilair 50» med PE-deksel

Kraftig og allsidig

pressinfo

Den transportable kompressoren «Mobilair 50» er kraftig nok til å  leverer nok trykkluft til tre meiselhammere eller til sammenlignbart «tungt utstyr». Kompressor en er både allsidig og miljøvennlig. Teknologien har allerede vist seg godt egnet på byggeplassens røffe hverdag. Det robuste lyddempingskabinett av rotasjonssintret polyetylen gir maksimal beskyttelse selv ved de tøffeste forholdene.

Designen til «Mobilair 50» er et ordentlig blikkfang: Lyddempingskabinettet med integrerte hjulkasser tiltrekker seg stor oppmerksomhet. Det er laget av rotasjonssintret polyetylen, er korrosjonsfritt og meget motstandsdyktig. Under kabinettet skjuler det seg: høy ytelse, energieffektivitet, brukervennlige og miljøvennlige driftsforhold.

«Mobilair 50» har en leveringsmengde på 5 m³/min ved 7 bar som produseres av en høyeffektiv, drivstoffbesparende skruekompressorblokk. Kompressorblokken drives av en vannkjølt firesylindret turbodieselmotor med 1 : 1-drift, som gjør at man unngår transmisjonstap. «Mobilair 50» egner seg godt til å drifte opp til tre trykklufthammere, eller ved bruk av jordraketter.

«Mobilair 50» veier med full tank mindre enn 750 kg. Dette er en meget lav vekt i forhold til ytelsen. Den lave vekten gjør kompressoren lett å håndtere i forbindelse med plassering og transport.

Den patenterte anti-frostkontrollen som er montert som standard, er også gull verdt. Den beskytter trykkluftverktøyet mot tilfrysing når det er kaldt i været, og forebygger korrosjonsskader. Dette gir betydelig høyere driftssikkerhet og lenger levetid for trykkluftverktøyet.

Alle karosserideler av metall er sinkbasert og pulverlakkert for å sikre langsiktig beskyttelse mot elementene. Driften gjøres enkelt via en kontrollbryter og et betjeningspanel med brukervennlige ikoner. Alle komponentene er lett tilgjengelige for vedlikehold.

C-Mobilair50PE-web«Mobilair 50» med PE-deksel overbeviser med sitt moderne design. Den har høy kapasitet, er meget energieffektiv og utmerker seg med sin lave vekt i forhold til ytelse.

Mobilair M50

KAESER home Search Sitemap